• وبلاگ : تفريحي و سرگرمي
  • يادداشت : آموزش پاناکوتا شکلاتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    وبلاگت عاليه
    دوست دارم باهم تبادل لينک کنيم
    razcom.ir
    رو با اسم
    مجله تفريحي رازکام
    لينک کن
    بعد به ايميلم پيام بده تا منم لينکت کنم
    vipshop.ir فروشگاه گل وي آي پي

    فروش سبد گل
    دسته گل
    گل ترحيم
    جعبه گل
    وي آي پي شاپ
    ارسال رايگان

    خريد آسان با تخفيف ويژه
    www.VipShop.ir

    خريد گل اينترنتي
    استوديو عکاسي صنعتي ، و عکاسي تبليغاتي استوديو ايده با توجه به بهره گيري از عکاسان حرفه اي صنعتي و تبليغاتي مجرب و با در اختيار داشتن مدرنترين تجهيزات عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي در کنار رتوش عکس صنعتي و عکس تبليغاتي توانسته است خود را به عنوان برند برتر در زمينه عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي کشور مطرح نمايد.
    فروشگاه کايتيران اولين و تنها فروشگاه اينترنتي فروش بادبادک (کايت) و لوازم جانبي در ايران مي باشد که فعاليت گسترده خود را از سال 87 آغاز کرده است. محصولات فروشگاه در طرح ها و رنگ هاي متنوع و زيبا با قيمتي بي نظير ارائه شده تا بتواند جوابگوي سلايق مختلف مشتريان باشيم. براي سهولت انتخاب کايت و بادبادک هاي موردنظر مشتريان پکيج هايي تعبيه شده است. اين پکيج ها شامل پکيح مخصوص مشتريان حرفه اي ، پکيج اقتصادي شامل تخفيفات ويژه فروشگاه کايتيران و پکيج هاي هديه براي انتخاب هديه براي آقايان و خانم ها مي باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگيريد.
    براي خريد بادبادک بصورت عمده و اطلاع از شرايط نمايندگي با ما تماس بگيريد.
    جشنواره بادبادکها
    تور مالديو يک تور رويايي و بسيار لوکس به شمار مي آيد. مجمع الجزاير مالديو درفاصله 600 کيلومتري جنوب غربي سواحل هندوستان و در اقيانوس هند واقع شده است. مالديو شامل 1192 جزيره مرجاني کوچک و مسطح و کم ارتفاع است که فقط 200 عدد از اين جزاير مسکوني هستند و در مجموع 298 کيلومتر مربع وسعت دارند. هر يک از اين جزاير کمتر از 3 متر از سطح دريا ارتفاع دارند و هر جزيره يک هتل دارد که تمام امکانات رفاهي در آن وجود دارد و به نوبه خود هر جزيره يک شهر کوچک است. مالديو داراي سواحل زيباي مرجاني با ماهي هاي رنگارنگ و مرداب هاي صاف و زلال و درختان نارگيل است. در اين جزاير مي توانيد از ورزش هاي آبي ، موزيک زنده و غذاهاي بين المللي و محلي لذت ببريد . مرکز مالديو شهر ماله است.
    اقتصاد مالديو مبتني بر گردشگري و ماهيگيري است. زبان ديوهي زبان رسمي مردم مالديو است که زباني از خانواده هندو آريايي بوده و با زبان سينهالي ( زبان رسمي کشور سري لانکا ) از يک خانواده ميباشد. صد در صد مردم مالديو مسلمان سني مذهب هستند. در قرن دوازدهم ميلادي دين بودايي مردم مالديو توسط دريانوردان مسلمان از بودايي به دين اسلام تغيير يافت.